Pudełko z nadrukiem — pomysł na marketing
Już wiele firm, które zajmują się działalnością wysyłkową lub proponują dowóz jedzenia i zakupów, dostrzegło potencjał, jaki daje nadruk na opakowaniach. Z tego powodu nasi klienci chętnie zamawiają pudełka do pakowania odzieży i kosmetyków, przewożenia produktów spożywczych, na zabawki i książki, kartony do pizzy. Producent może wykonać je z zachowaniem najwyższych standardów, w rozmiarze oraz stylu korespondującym z wizją przedsiębiorcy.
Pudełko z nadrukiem to nienachalny nośnik reklamy, który niejako przy okazji „przemyca” wiedzę o Twojej firmie. Mogą się na nim znaleźć:
- dane kontaktowe,
- logo i hasło marketingowe,
- informacja o godzinach otwarcia lokalu,
- krótka oferta i prezentacja świadczonych usług.
Starannie wykonane kartony z logo, które znajdą się w rękach odbiorców, na pewno zbudują pozytywne pierwsze wrażenie. A na tym Ci zależy, prawda? Jako producent pudełek kartonowych ozdobnych oraz funkcjonalnych chcemy zapewnić, że każde z nich wraz z zawartością będzie dla Twojego Klienta niczym bożonarodzeniowy prezent.
Karton z nadrukiem — reklama, bezpieczeństwo, ekologia
Zastanawiasz się, w jaki sposób dostarczać świeże warzywa i owoce? A może szukasz pomysłu na przechowywanie słodyczy sprzedawanych na wagę? Karton z nadrukiem doskonale sprawdzi się w tej roli, ponieważ umożliwi bezpieczny transport, a jednocześnie pozwoli opisać zawartość pudełka kartonowego z przykrywką bez zaglądania do środka.
W przypadku kartonu z tektury falistej możesz być spokojny nie tylko o stabilność produktów znajdujących się w środku, ale też o ich właściwości. Pod wpływem kontaktu z wysokiej jakości materiałem nie stracą one swoich walorów — smakowych, zapachowych, wizualnych. To sprawia, że bardzo często restauracje zamawiają u nas pudełka na pizzę. Producent może ozdobić je nazwą Twojego lokalu i umieścić przy nim dane kontaktowe. To reklama, zabezpieczenie jedzenia na czas transportu, a także ochrona przed szybkim wychłodzeniem gorącego placka.
Ekologiczne kartony z logo firmy są Twoją wizytówką, tak samo jak to, co w nich przewozisz. Skoro troszczysz się o jakość produktów czy serwowanych dań, to zadbaj też o ich estetyczną prezencję — szczególnie jeśli jesteś dostawcą usług na dowóz.